چای خارجی فله و ساخت رنگ برای درآمدزایی

ایده در محدوده جستجوی گسترده با معیارهای جستجوی کمتر تعریف شده است.

با به کارگیری این کنترل شناختی قوی/ضعیف از بالا به پایین، انتظار می رود که تأثیر چای بر توجه، درجه بالایی از کنترل شناختی از بالا به پایین را به همراه داشته باشد و به نوبه خود عملکرد خلاقیت همگرا را بهبود بخشد.

در واقع، ایسن، لابرو و دورلاک (2004) رابطه بین چای خارجی فله سرد و خلاقیت همگرا را آزمایش کردند.

آنها از آزمون همکاران از راه دور (Mednick, 1962) برای اندازه گیری خلاقیت همگرا استفاده کردند.

آنها دریافتند شرکت‌کنندگانی که چای سرد می‌نوشیدند در آزمون Remote Associates پاسخ‌های صحیح‌تری نسبت به افرادی که آب می‌نوشیدند، دادند.

اینوتر و همکاران (2015) همچنین تأثیر مثبت چای را بر خلاقیت همگرا با RAT بررسی کرد و نشان داد که افرادی که چای تهیه کرده و می‌نوشند به طور قابل‌توجهی بهتر از کسانی که آب می‌نوشیده‌اند در سطح سخت RAT عمل می‌کنند.

محققان همچنین شروع به بررسی تأثیر چای بر خلاقیت واگرا کرده‌اند.

تا به امروز، تنها یک مطالعه این ارتباط را آزمایش کرده است.

اینوتر و همکاران (2015) از کار ترسیم بیگانه (وارد، پترسون و سیفونیس، 2004) به عنوان معیار خلاقیت واگرا استفاده کرد و مصرف کنندگان معمولی چای را به عنوان شرکت کنندگان استخدام کرد.

با این حال، آنها اثر قابل توجهی از چای بر عملکرد خلاقیت واگرا پیدا نکردند.

هدف مقاله حاضر کشف رابطه بین چای و خلاقیت تفکر واگرا است.

اعتقاد ما به رابطه بین چای و خلاقیت تفکر واگرا بر اساس استنباط ها و شواهد متعددی است.

کولزاتو، اوزتورک و هومل (2012) بهبود عملکرد کار خلاقیت را از طریق مدیتیشن بررسی کردند و دریافتند که مراقبه مبتنی بر نظارت باز به افزایش عملکرد خلاقیت متفاوت کمک می کند.

در طول مراقبه نظارت باز، فرد برای درک و مشاهده هر احساس یا فکری بدون تمرکز بر یک مفهوم در ذهن یا یک مورد ثابت باز است (کولزاتو و همکاران، 2012، ص1).

جوهر مدیتیشن آرامش است، و جوهر مراقبه نظارت باز “باز” است، “خود را همانطور که هستم بپذیرم” که بسیار شبیه اثر بهبودی چای از استرس است (Steptoe et al., 2007).

بنابراین، می‌توان انتظار داشت که چای به دلیل عملکردی که در تقویت آرامش دارد، خلاقیت متفاوت را ارتقا دهد (Dietz & Dekker, 2017) درست مانند مدیتیشن.