گلاب در سلامت کلی و شفای عاطفی شهرت جهانی پیدا کرده!

استفاده از عرقیات گل به دلیل گلاب ربیع کاشان سهم آنها در سلامت کلی و شفای عاطفی شهرت جهانی پیدا کرده است.

با این حال، این داروهای ظریف می توانند تا حدودی “آب” شوند زیرا مطالعه آنها در سطح بیوشیمیایی به دلیل محدودیت های علم و تحقیق دشوار است.

اگرچه این نباید به این معنی باشد که هزاران سال از آنها به طور سنتی برای درمان عدم تعادل جسمی و ذهنی استفاده می‌شده است.

بسیاری از درمانگران در طول تاریخ تظاهرات فیزیکی بیماری را نتیجه عدم تعادل عاطفی می دانستند، و این نظریه ها اکنون با پیشرفت علم و تحقیقات تأیید می شوند.

من به عنوان یک گلاب دو آتیشه کاشان متخصص طبیعی، دوست دارم اسانس های گل را در برنامه درمانی خود برای مشتریانی که به یک رویکرد ملایم برای درمان یا حمایت عاطفی خاص نیاز دارند، وارد کنم.

بنابراین، بیایید کمی عمیق تر به سؤالات رایجی که هنگام معرفی این داروهای پرانرژی عمیق مطرح می شود پاسخ دهیم!

اسانس گل چه زمانی کشف شد؟

تاریخچه استفاده گلاب دو آتیشه از گل ها برای التیام عدم تعادل عاطفی به هزاران سال پیش باز می گردد، با اسنادی از استفاده از آنها بر روی خط های پاپیروس در مصر باستان کشف شد.

بومیان استرالیا نیز ویژگی‌های شفابخش آن‌ها را می‌شناختند و از آنها به عنوان بخشی از مراسم شفابخشی برای رفع عدم تعادل عاطفی و آسیب‌های فیزیکی استفاده می‌کردند.

اولین استفاده ثبت شده اروپایی از عرقیات گل توسط صومعه هیلدگارد فون بینگن در قرن دوازدهم بود که شب ها ورقه های موسلین را روی گل ها قرار می داد تا شبنم آنها را جذب کند، سپس صبح جمع آوری می شد، بیرون می زد و برای درمان مردم استفاده می شد.

با عدم تعادل عاطفی با این حال، در دهه 1930 بود که پزشک بریتانیایی، دکتر ادوارد باخ، از طریق مشاهدات بالینی و شخصی خود، پیشگام درک عمیق تر و کاربرد دقیق اسانس های گل بود. این زمانی بود که داروی معروف 38 گل باخ کشف و به جهان عرضه شد.

چگونه ساخته می شوند؟

بر خلاف اسانس ها گلاب اصل خانگی یا عصاره های گیاهی که حاوی مواد فیزیکی استخراج شده از گیاهان هستند، هیچ بخش فیزیکی از گل در اسانس گل باقی نمانده است.

در عوض آنها بر روی اصول مشابه هومیوپاتی کار می کنند، که در آن نیروی حیات و امضای ارتعاشی گیاه در یک ماتریس مبتنی بر آب نقش بسته است. این امر از طریق آفتاب گرفتن گلها در آب برای مدتی به دست می آید.

سپس آب جمع آوری شده، صاف شده و از طریق روش های رقیق سازی تقویت می شود.

  • منابع:
    1. ?Flower essence therapy: what, how and why
  • تبلیغات: 
    1. بازگشت دوباره بیل گیتس به صدر جدول پس از ۱۲ سال
    2. لیمو خشک در غذا
    3. با خرما چسب خانگی بسازید
    4. از نخود بجای ساچمه تفنگ بادی استفاده کنید!