مرکز پخش سراسری لاستیک میشلن در ایران

آیا لاستیک های میشلن در ایران مرکز پخش سراسری دارند؟ لاستیک میشلن برای کدام خودروها مناسب تر است؟ بهترین لاستیک های ماشین ساخت کدام کشور است؟

لاستیک های میشلن همیشه زبانزد مصرف کنندگان و خریداران خود بوده است. این شرکت از اولین تولیدکنندگان لاستیک آفرود برای خودرو در جهان است برای اولین بار برادران میشلن در فرانسه لاستیک ها برای دوچرخه ها در اواخر قرن نوزدهم ساختند و به دنبال آن با بکارگیری فکر و تجربه پیشرفتهای فراوانی را در صنعت لاستیک خودروها بوجود آوردند و در همین رابطه توانستند اختراعات خوبی را بوجود آورند که یکی از این دستاوردها تولید لاستیک رادیال برای اولین بار در جهان بود.

لاستیک میشلن

شرکت میشلن فرانسه که در حال حاضر به آن گروه لاستیک سازی میشلن گفته می شود که دارای کارخانه های تولیدی در چند کشور مهم اروپایی و آمریکایی است هرساله با رقابت تنگاتنگی که با کارخانه بریجستون ژاپن دارد به بزرگترین و پرفروشترین برند لاستیک سازی دنیا را از آن خود می کند. اصولا باید گفت این کمپانی با بکارگیری آخرین فناوری ها و بهترین مواد در صنعت لاستیک باکیفیت ترین و مرغوبترین لاستیک ها را تولید می کند. این شرکت علاوه بر لاستیک ماشین بزرگ خودروها تایر چرخهای شاتل و صفینه های فضایی، لاستیک هواپیما ها، خودروهای مسابقه ایی، کامیون و خودروهای سنگین و حتی تایر دوچرخه ها را تولید و به بازار عرضه می کند.

میشلن در ایران

لاستیک میشلن در ایران همیشه حضور پر رنگی را داشته گرچه در چند سال اخیر وجود تحریم ها باعث شد که لاستیک موتور سیکلت در بازار کم شود. اما همانطور که گفته شد این لاستیک در بین ایرانی ها محبوبیت خاصی دارد و اصولا ایرانی ها به این لاستیک ها می گویند تایرهایی که هیچ وقت مرگ ندارد.
یکی از دغدغه های مصرف کنندگان ایرانی این بوده است که لاستیک میشلن موجود ساخت کدام کشور باید گفت کیفیت لاستیک های میشلن که یک برند جهانی است و هیچ وقت کارخانه سازنده نمی آید با پایین آوردن کیفیت محصولات خود اعتبار شرکت و برند خود را زیر سوال ببرد. بنابراین تمام تایرهای میشلن چه در آلمان و چه در انگلیس، لهستان و یا ایتالیا باشد تحت لیسانس و نظارت شرکت اصلی فرانسه خواهد بود.
پس برای خودرو و ماشینی که دارید تایرهای میشلن می توانند ثبات و پایداری، نرمی و لذت در رانندگی را برای شما به ارمغان آورند. این لاستیک ها با توجه به اینکه وارداتی بوده و همیشه برای واردات اجناس مشکلهایی ازجمله تقلبی و چینی بودن محصول درمیان است. بنابراین توصیه می شود لاستیک کامیون ها را از مراکز معتبر و گارانتی معتبر (حال ساخت هر کدام از کشورهای نام برده باشد) که دارای فروش سراسری در بازار هستند تهیه نمایید از راحتی و لذت رانندگی زیادی بهره خواهید برد.